Reklamace
Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme si pečlivě pročíst a porozumět českému manuálu, který dáváme ke zboží.
Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady.
Námi garantovaná životnost při běžném používání je 14 dnů u clearomizérů a žhavících hlav, běžná životnost baterií je 6-12 měsíců.
Reklamace zasílejte na adresu Břetislav Herceg, Slavíčkova 416/11, Brno 638 00 . Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení. Zboží neposílejte na dobírku – v tomto případě bychom ho nemohli přijmout. V případě zaslání poštou doporučujeme zaslání doporučenou formou a stejně tak je dobré k reklamovanému zboží přiložit popis závady a kopii účtenky. Pokud zasíláte jinou formou než přes Českou poštu, informujte nás předem na náš kontakní e-mail. Zdůrazňujeme zároveň, že záruka se nijak nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nelze zaměňovat životnost zboží s jeho reklamační lhůtou a taktéž se záruka nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka).
Při nákupu online je možné odstoupit ve lhůtě 14-ti dnů od kupní smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodů. V případě elektronických cigaret, především jednorázových, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav a clearomizérů), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto / použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.